DISCO POLO I JA




Ostatnio, gdy w tagu muzycznym napisałam, że uwielbiam Disco Polo, a nienawidzę Rocka, wzbudziło to kontrowersje. Na wstępie, chcę powiedzieć, że każdy ma swój gust. Słucham Disco Polo, ponieważ się na nim wychowałam. Nie zapominajcie o tym, że to nasza rodzima muzyka.
Odkąd pamiętam to ona była w domu numerem 1. Muzyka ta ma za zadanie rozbawiać.  Od małego jeździłam na przeróżne koncerty. Na weselach również było Disco Polo. Przez 15 lat mojego życia byłam m.in. na koncertach takich zespołów jak:
Akcent, After Party, Power Play, Weekend, BOYS,
Piękni i Młodzi, MIG, Jorrgus, Masters, Solaris,
News i na wielu, wielu innych.

Poniżej zamieszczam kilka zdjęć z koncertów:










oraz kilka moich ulubionych piosenek Disco Polo:








Mam nadzieję, że przybliżyłam Wam troszkę mój Disco Polowy świat :) 

A Wy jakiej muzyki słuchacie? 


14 komentarzy :

  1. Ja słucham Metalliki , Sabatonu , Iron Maiden . W moim domu zawsze była taka muzyka i nie wyobrażam sobie abym słuchała innej muzyki . Jednak to Metallica jest zespołem , który skradł moje serce i zawsze będzie numerem jeden :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) Ważne, aby wybierać to co nam się podoba, bez względu na innych. Każdy ma swój gust i każdy powinien uszanować gust drugiego człowieka.

      Pozdrawiam, A.

      Usuń
    2. ;) Ważne, aby wybierać to co nam się podoba, bez względu na innych. Każdy ma swój gust i każdy powinien uszanować gust drugiego człowieka.

      Pozdrawiam, A.

      Usuń
  2. Jak lubisz to ok, jesteś jeszcze młoda gust Ci się może zmienić. Jesli Ci się nie zmieni to trwaj w swoim ulubionym klimacie muzycznym. Powodzenia i mięłej zabawy na koncertach.
    Ja natomiast - Nigdy w życiu disco polo, nie słucham i tak szczerze jakbym miała przez cała noc na weselu słuchać tylko takich piosenek to nad ranem by mnie odwieźli w kaftanie do domku z miękkimi ścianami. Po prostu nie znoszę, choc pamiętam czasy jak co niedzielę o 10 leciało disco relaks, a jeden z kolesi z zespołu Denis mieszkał na tej samej ulicy co moja babcia ale nie widzę nic dla siebie w tym rodzaju muzyki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie napisałam czego ja słucham... w zasadzie wszystkiego poza d.p.... rocka, popu, r'n'b ale tego starego dobrego, soul. Mam swoich ukochanych wykonawców i ich słucham i wspieram, tych co mogę to będąc na koncertach i działajac w fanklubach a tych co nigdy juz nie zagrają "wspieram" inczej.

      Usuń
    2. I właśnie takie komentarze mi się naprawdę podobają ;) Każdy jest inny, gdyby każdy był taki sam, jaki byłby sens naszego istnienia, skoro ktoś inny by nas mógł zastąpić ;) Kiedyś napewno się to zmieni, ale nutka tego rodzaju muzyki napewno we mnie zostanie :)

      Pozdrawiam, A.

      Usuń
  3. Tak przypadkiem trafiłam ba tego bloga i w zasadzie miałam wyjść, po przeczytaniu jednego postu, do którego przekierował mnie link, ale zerkam jeszcze na stronę główną i widzę disco polo ♥. Kurde wśród blogerów to naprawdę rzadkość, dlatego cieszę się, że jeszcze na kogoś takiego trafiłam! Sama kocham tą muzykę, też się na niej wychowałam i doskonalę Cię w tej kwestii rozumiem :)
    Zazdroszczę Ci bycia na koncercie Boysu ♥_♥
    Pozdrawiam serdecznie, Ev.

    artystyczne-specficznie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również niezmiernie miło :) Napewno disco polo pojawi się tutaj jeszcze nie raz. Sezon koncertów już niedługo się zacznie i szaleństwo na nich :)

      Pozdrawiam, A.

      Usuń
    2. Mi również niezmiernie miło :) Napewno disco polo pojawi się tutaj jeszcze nie raz. Sezon koncertów już niedługo się zacznie i szaleństwo na nich :)

      Pozdrawiam, A.

      Usuń
    3. Tak, w końcu ciepło i te sprawy, wiec plenerów coraz więcej. Jeździsz może na jakieś większe festiwale disco polo typu Ostróda itp? :) Ja raz byłam na Pożegnaniu lata w Iłowie, w tym roku, ale wcześnie musiałam wracać, czekam na następne lato^^
      No i na kolejne posty, skoro mówisz, że będą :)

      Usuń
    4. Niestety o Ostródzie, Kobylnicy, Iłłowie itp. muszę pomożyć. Dzieli nas szmat drogi:) Może pojawi się coś bliżej mnie i wtedy pojadę :D

      Pozdrawiam, A.

      Usuń
  4. Szczerze zazdroszczę Ci bycia na tylu wspaniałych koncertach. Ja również bardzo lubię disco polo, jest to najlepsza muzyka do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nikt nie lubi disco polo a każdy zna :D przecież na weselach na 18 nie ma lepszej muzyki :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka