PACZKA OD NANOBYTES



Właśnie dzisiaj dostałam słodką paczuszkę od  firmy Nanobytes. Pierwszy raz miałam okazje przetestować produkty tejże firmy. Dziękuje firmie za zaufanie. Miłego czytania!


W środku znalazłam:  3 paczki  cukierków Nanobytes o smaku  gumy  balonowej, torbę  na  zakupy, piłkę plażową i długopis.



Zetknęłam się z tymi cukierkami pierwszy raz, ale jak to mówią: pierwsze wrażenie najważniejsze. Na początku byłam sceptycznie do nich nastawiona, ale po kilku kolejnych kuleczkach, posmakowały mi. Testowała je cała moja rodzina i im też  smakowało.

Plusy:
+ cukierki najpierw są o smaku typowej gumy balonowej, są dość słodkie, zaś potem stają się kwaśne,
+ same rozpuszczają się  w buzi,
+ ilość cukierków w opakowaniu,

Minusy:
- pod koniec dość mocno czuć sodę,
- brak jakiegoś wyrazistego smaku



Facebook -> KLIK
Strona -> KLIK


A Wy słyszeliście o tych cukierkach? Jedliście je?

8 komentarzy :

  1. Chciałabym spróbować :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co mi wiadomo, słodycze te można zakupić w Rossmannie :) Warto spróbować ;D
      Napewno zajrzę do Ciebie :)

      Usuń
  2. proszę o zmiane nazwy w linkach http://kasiasielowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna torba na zakupy, a piłka przyda się w wakacje!
    http://altealeszczynska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Torba nie tylko przydatna na zakupach, ale też można używać ją jako torbę podręczną na wyjazdach. A piłka może być też zabawką dla mniejszych dzieciaczków :) Pozdrawiam, A.

      Usuń
  4. Mój synuś bardzo lubi słodycze tego typu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A kto nie lubi takich słodyczy? Są przepyszne :)

      Pozdrawiam, A.

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka