niedziela, 30 kwietnia 2017

Q&A






1. Jak zaczęła się Twoja przygoda z blogiem?

Pomysł na założenie bloga, przyszedł od tak. Pomyślałam, że to może być fajny pomysł na nudę i dzielenie się swoim życiem, swoimi przemyśleniami z innymi ludźmi :)

2. Czemu akurat blog o nazwie: "Agrafka"?
Blog miał być w całości poświęcony autografom. Szukałam jakiejś fajnej, wolnej nazwy. W blogosferze blogi związane z autografami często noszą nazwę ,,A-grafy''. Nie chciałam kopiować czyjejś nazwy, więc szukałam słowa, które zawiera w sobie cząstkę ''graf'', ''grafy'' itd. i tak trafiłam na słowo, które każdy zna, czyli ''agrafka''.

3. Kiedy zaczęłaś prowadzić bloga?

Blog powstał już w tamtym roku, lecz dopiero 04.02.2017r. pojawił się pierwszy post. Myślę, że musiałam zebrać się w sobie.


4. Ulubiony gatunek muzyczny?


Stali bywalcy wiedzą, że moim ulubionym gatunkiem jest DISCO POLO. Ale... Jest jedno ale... Mam również sentyment do starych polskich jak i zagranicznych piosenek. Uwielbiam takie zespoły jak Modern Talking, Abba oraz polskie stare szlagiery np.










5. Co lubisz robić w wolnym czasie?

W wolnym czasie najchętniej obmyślam koncepcję na nowe posty. Lubię sobie pośpiewać, posłuchać muzyki, pojechać na zakupy lub spotkać ze znajomymi :)

6. Jakie są Twoje pasje oprócz prowadzenia bloga?
Na pewno jedną z ważniejszych moich pasji obok blogowania jest muzyka, z którą nie ukrywam chciałabym wiązać swoją przyszłość. Jak wiecie jest to też kolekcjonowanie autografów, które można czasami spotkać na moim blogu.

7. Kim są dla Ciebie przyjaciele?

Przyjaciele dla mnie to osoby ważne, osoby, którym mogę się zwierzyć ze wszystkiego, osoby, z którymi mogę dzielić swoje smutki i radości, osoby, które mnie rozumieją. 

8. Co cie denerwuje w systemie oświaty?

Co? Problemem numer 1, według mnie są ciągłe reformy. Wprowadzili darmowe podręczniki, które przez kolejną zmianę, czyli likwidację gimnazjów  pójdą do kosza. I gdzie te pieniądze, które poszły na budowę gimnazjów, te wszystkie zmiany, a teraz wracamy do punktu wyjścia.

9. Jak zbawić świat?

Świata nie zbawimy. 

10. Przepis na perfekcyjne życie. Czy istnieje?

Uważam, że każdy ma swój przepis na perfekcyjne życie. Dla każdego perfekcyjne życie oznacza co innego.

11.Jakie masz plany na przyszłość ?
W przyszłości, chciałabym mieć kochającego męża, dzieci, swój kąt na świecie, dobrze płatną, satysfakcjonującą pracę. Chcę żyć pełnią swoich sił i wybierać świadomie, aby później nie żałować swoich wyborów.

12.Jaki film/serial możesz polecić ?

Jeśli chodzi  film to polecam ''Gwiazd naszych wina''.Josha Boone'a. Opowiada on historię cierpiącej na raka tarczycy Hazel, która za namową rodziców idzie na spotkanie grupy wsparcia. Poznaje tam nastoletniego Gusa, byłego koszykarza z amputowaną nogą. Film wzrusza do łez nawet ludzi z najtwardszymi sercami.


13. Ulubiona książka ?


Moją ulubioną książką jest ,,Mały Książę''Antoine de Saint-Exupéry'ego. Wygląda jak książeczka dla maluchów, a tak naprawdę idealna jest dla osób w każdym wieku. Zawiera w sobie wiele mądrych sentencji.

''A oto mój sekret. Jest bardzo prosty: dobrze widzi się tylko sercem. Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu…''

  
''Dla całego świata możesz być nikim, dla kogoś możesz być całym światem''

14. Jak zaczęła się Twoja przygoda ze zbieraniem 
autografów i jaki był pierwszy ?
Zaczęło się to od tego, że wygrałam autograf w konkursie Macieja Smolińskiego (prezentera w stacji Polo TV). Później wszystko dalej samo poszło. Znalazłam kilka blogów o tematyce kolekcjonowania autografów. Zaczęłam wysyłać prośby i w taki o to sposób mam w swojej kolekcji już ponad 100 autografów :)





9 komentarzy:

  1. Świetne odpowiedzi ^^

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny, lekki post!
    karicja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Obserwuję Twojego bloga :)

      Usuń
  3. Super post!
    Powodzenia w dalszym blogowaniu! <3
    Zapraszam do mnie :) http://alkaa14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam sentyment do starych polskich piosenek, ale do zagranicznych jeszcze większy. Uwielbiam dawne angielskie hity.
    Ładny blog. :)

    OdpowiedzUsuń