środa, 3 maja 2017

CO DAJE BLOGOWANIE?





Witajcie Kochani!
Jak dobrze, że jesteście! Mogę śmiało powiedzieć, że blogowanie stało się moją pasją, której oddaję się ze szczerą przyjemnością. Z tej okazji postanowiłam opisać to, co tak naprawdę daje mi blogowanie.



rozrywka
Początkowo blog powstał z ciekawości, jak to wszystko wygląda. Z czasem blogowanie stało się moją pasją. 
Dzisiaj to przyjemność, relaks, rozrywka. Wszystko to co pojawia się na moim blogu piszę z radością i przyjemnością. 

kreatywność
Samo tworzenie bloga niejako zmusza do kreatywnego podejścia do tematu. Sam tekst nie wystarczy. Na post składa się wiele składników są to oprócz tekstu m.in. zdjęcia.
Stąd też każdego dnia uczę się kreatywności i patrzenia na świat "świeżym okiem". 

wiedza
Podchodząc ambitnie do blogowania chcę poszerzać swoje horyzonty i czerpać wiedzę z różnych źródeł. 
Dzisiaj już mogę śmiało powiedzieć, że zdobyłam ogrom wiedzy o tym jak pisać, gdzie szukać informacji i dalej się szkolić. Liczę jeszcze na to, że w końcu uda mi się opanować podstawy dobrej fotografii, która również powoli wciąga mnie coraz bardziej :) W końcu założyłam sobie, że na moim blogu znajdziecie moje własne zdjęcia. 

samodyscyplina
W blogowaniu nie ma miejsca na chaos. Nie da się skutecznie przyciągać Czytelników dodając niedokończone wpisy, urwane myśli, bądź nieestetyczne teksty. O zdjęciach nie wspomnę. Blogowanie uczy mnie dobrej organizacji oraz samodyscypliny, dzięki którym jestem w stanie systematycznie wracać do Was z nowymi tekstami. 

kontakty
Nie jestem w stanie zliczyć nowych znajomości, czy kontaktów jakie zawarłam dzięki blogowaniu. To niesamowite ilu ludzi odnalazło swoją pasję w sieci i jak intensywnie się jej oddają. Blogosfera to studnia bez dna, pełna ludzi optymistycznych, rezolutnych oraz głodnych wiedzy i nowych wyzwań. Poznałam fantastyczne osoby, które dodają wiary i wiatru w żagle. 

umiejętność wyrażania się
Nie od dziś wiadomo, że trudno jest przelać wszystkie buzujące w naszej głowie myśli prosto na papier. Dzięki systematycznemu blogowaniu dzisiaj już nie odczuwam dyskomfortu w wyrażaniu swojej opinii, bądź uczuć. Praktyka czyni mistrza.

marketing
Blogując musimy stać się również specami od marketingu, dzięki któremu wypromujemy swojego bloga i pokażemy go szerszemu gronu. Ja się tego dopiero uczy, ale praktyka czyni mistrza :)

precyzyjność
Tworząc swojego bloga stawiam na precyzyjność i spójność bloga. Dbam o szczegóły, przez co staram się pokazać cząstkę siebie i odzwierciedlić to, co mi w sercu leży. Myślę, że dbanie o estetykę i detale dobrze o nas świadczy i jest oznaką profesjonalizmu. Marzę, aby mój blog taki właśnie był.


39 komentarzy:

  1. Blogowanie to moja pasja, daję mi niesamowitą przyjemność! :) Bardzo fajny post <3 Obserwuje kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pisząc taki post dużo sobie człowiek uswiadamia, ile by nie miał gdyby nie blog... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, wiele sobie dzięki temu postowi uświadomiłam :)

      Pzdr. A.

      Usuń
  3. Pięknie tu u Ciebie. Bardzo inspirujesz ♥ Obserwuję bo warto!

    Last Dream By Me *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Takie komentarze bardzo motywują :*

      Pozdrawiam, A.

      Usuń
  4. Bloguję od 11 miesięcy i jest to dla mnie już codziennością! :)
    Zapraszam do siebie http://veersonblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy post na tym blogu pojawił się 4 lutego 2017, aczkolwiek blog istnieje już od ubiegłego roku :)

      Pzdr.

      Usuń
  5. Blogowanie to świetna sprawa w której tkwię 5 lat:)

    dosiakot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja troszkę krócej :) Ale naprawdę pomaga to się otworzyć :)

      Pzdr.

      Usuń
  6. Dla mnie za wcześnie bym mogła mówić, że blogowanie stało się moją pasją. Niemniej, bardzo chciałabym za 2-3 lata napisać, tak jak Ty.
    Tak, blogowanie jest moją pasją, a ludzi których tu poznałam są niezastąpieni.
    Od ilu lat jesteś blogerką? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie z blogowaniem mam do czynienia od wiosny ubiegłego roku, lecz to ten blog jest moim oczkiem w głowie. Uważam, że musiałam dojrzeć do prowadzenia go :)

      Pzdr.

      Usuń
  7. Prowadzenie bloga daje mi wielką przyjemność :D
    wspólna obserwacja?
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie również to wielka przyjemność :)

      Usuń
  8. O jacie nawet nie zdawałam sobie sprawy z tego ile daje blogowanie! :D Świetny post, dobrze, że taki napisałaś ;**


    Obserwujemy? :))
    http://aaabydidi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Takie posty to ogromna motywacja do dalszego działania :)

      Usuń
  9. Uwielbiam blogować, to moja największa pasja :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się ze wszystkim. Regularne prowadzenie bloga to naprawdę fajna sprawa. Co prawda ja dopiero zaczynam, ale już mam z tego niezłą frajdę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wykonany post :)
    Ja bloguję już od ponad dwóch lat i wiele się dzięki temu nauczyłam. Rozwinęłam swój styl pisania, poznałam wielu wspaniałych ludzi. To wielka pasja, ale i też odpowiedzialność :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Blogowanie to również satysfakcja z tego co się robi :)

      Usuń
  12. Sam się ostatnio zastanawiałem co mi daje blogowanie i chyba najważniejsza jest możliwość wyrzucenia z siebie tego co we mnie siedzi... Pozdrawiam cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mój blog będzie niedługo obchodził 1 urodziny, ale również prowadzenie go to dla mnie wielka przyjemność! :*
    Obserwuje :*
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Super, dla mnie to również wielka przyjemność.
    Ślicznie zachowana estetyka bloga. :)
    Obserwuję i liczę na rewanż:)
    http://zohanbloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ze wszystkim się zgadzam, od siebie dodałabym jeszcze to, że blog sprawia, że czujemy się pewniejsi siebie. Świetny pomysł z taką mapą myśli :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgadzam się z tym, co napisałaś! Blogowanie to świetne hobby ;)
    Dla mnie jeszcze dodatkowym zyskiem jest kontakt z językiem polskim, którego za granicą - niestety - mam coraz mniej. A tak mogę ćwiczyć mój polski ;)

    Pozdrawiam,
    www.dagabout.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgadzam się ze wszystkim co napisałaś. Niestety blogowanie, tak jak prawie wszystko, posiada też swoje minusy..

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystko co napisałaś jest całkowitą prawdą i zgadzam się z postem, u mnie dodatkowym atutem blogowania jest to, że gdy piszę o codziennych problemach, wszystko z łatwością układa mi się w głowie, a problem automatycznie się rozwiązuje.

    Obserwuję i zapraszam do siebie :)
    https://kahsdesign.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny wpis! Tak naprawdę każdemu blogowanie po trochu daje coś innego, mi osobiście daje otworzenie się i moc do wyrażenia swoich myśli których w realnym świecie nie jest mi łatwo mówić z różnych względów.

    OdpowiedzUsuń
  20. Blogowanie z pewnością nas rozwija pod wszelkimi względami - świetnie to wszystko określiłaś. Oczywiście jeśli ktoś to zrobi z pasji, a nie ze względu na to, że "taka moda" - to chyba najgorsze co może być. Życzę ci dalszego czerpania przyjemności z blogowania!
    Pozdrawiam
    Kaktusowy Sad

    OdpowiedzUsuń