ŻENADY MODY!


NA WSTĘPIE CHCĘ ZAZNACZYĆ, ŻE POST POWSTAŁ W CELACH HUMORYSTYCZNYCH I NIE MA NA CELU NIKOGO OBRAŻAĆ!

1. Spodenki typu
"zabrakło materiału"



2. Skarpetki do odkrytych butów


3. Buty z dziwnym wybrzuszeniem z przodu


4. Tenisówki na szpilce/ koturnie


5. Futrzaste paznokcie



7. Obroża


8. Tapeta na twarzy


 9. Przezroczyste buty



10. Sukienka a'la koszula nocna


11. Bubble nails


12. Buty kopytka


13. Buty bez obcasa


14. Lateks


15. Prześwitujące leginsy


16. Leginsy imitujące mięśnie



17. Dziury ze spodniami



 18. Leginsy galaxy


19. Spodnie spuszczone do kolan


20. Efekt baleronu




Który trend według Was powinien zniknąć na zawsze?

[ AKTUALIZACJA 26.05.2017r. ] 
Kilka osób nie zgodziło się z tym, że np. spodnie galaxy, spodnie z przesadną ilością dziur lub ich wielkością, rzeczy lateksowe to żenady. Kochani! Każdy ma swój gust. To co dla mnie jest żenadą nie musi być żenadą dla Was. Jedna z osób również zwróciła uwagę na to, że nie podaję źródeł zdjęć. Wiem o tym, że to jest ważne. Ogłaszam Wam tu i teraz, że zdjęcia, które nie są mojego autorstwa są zdjęciami pochodzącymi z Grafiki Google lub Pinterest. Obiecuję, że na drugi raz dodam dokładne przekierowania do źródeł.

45 komentarzy :

  1. Zdecydowanie tenisówki na koturnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. O masakra z tymi ogromniastymi dziurami w spodniach :D 1,2,3,8,16,19 - zdecydowanie się zgadzam ;D !!! totalne żenady :D
    Pozdrawiam! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Z futrzastymi paznokciami spotykam się pierwszy raz. :D Chyba mogę być z siebie dumna bo żadnych z tych rzeczy nie noszę i nie mam zamiaru. :D
    No być może na spodenki, którym zabrakło materiału bym się skusiła, ale chyba aż tak odważna nie jestem. ;)

    Hmm.. Według mnie powinna zniknąć... tapeta na twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze się uśmiałam przy niektórych zdjęciach..Zastanawiam się co ludźmi kieruje by tak sie ubrać, wyglądać..

    Pozdrawiam!

    Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektórzy nie mają poczucia estetyki i dla nich takie coś jest normalne ;) Ale takim trendom mówimy nie :D

      Usuń
  5. O matko to wszystko jest żenada po całości. Może oprócz koszulek nocnych ten trend mi się bardzo podoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma swój gust :D Nie zapominajmy o tym :)

      Usuń
  6. 1,2,3,4,5,7,8,11,12,15,16 to jakaś masakra, jak to można nazwać w ogóle "modą" ;/

    Zapraszam do mnie na nowy post,
    http://anggiex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Oh, jest tu wszystko co jest okropne, idealnie stworzony post :D bal Karyn 2017 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozwaliłaś mnie tym Balem Karyn 2017 ;D Pozdrawiam :D

      Usuń
  8. O rany, to jest straszne... Chociaż z leginsami galaxy się nie zgodzę - mnie tam całkiem się podobają ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu! Pamiętaj, że każdy ma swój gust :)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Ja również... I to nietylko tworząc ten wpis, ale także czytając niektóre komentarze ;)

      Usuń
  10. Wszystko mi się tutaj nie podoba i też uważam to wszystko za żenady modowe :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;D Takim rzeczom mówimy stanowcze NIE ! :)

      Usuń
  11. Nr 10 i 17 nie przeszkadza mi. Reszta to jest jakaś masakra!! Powinno zniknąć z mody :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 17 - to dziury ze spodniami :) Sama do spodni z lekkimi przetarciami lub dziurami na kolanach nic nie mam, ale gdy jest więcej dziur niż materiału no to niestety jest to żenadą :D

      Usuń
  12. myślę, że nr.4 to zdecydowanie mój najmniej lubiany trend! http://tuklaudia.blogspot.com/ obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do trampek na ukrytym koturnie i "wysokich" nic nie mam, natomiast tenisówki na szpilce albo odkrytym koturnie są okropne :)

      Usuń
  13. leginsy galaxy.. omg XD haha świetny post naprawdę. Ale akurat sukienkę ala kosuzla nocna lubię, chociaż mega dziwnie wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  14. dla mnie najgorsze co może być to trampki na szpilce... az oczy mnie bolą,jak na nie patrzę,haha :D

    zapraszam do siebie -> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okropne są :/ Dobrze, że są coraz rzadziej spotykane :)

      Usuń
  15. Najwieksza zenada jak dla mnie sa te buty kopytka i baleron, nie wyglada to za ciekawie. Co do sukienki, przezroczystych butow, lateksu i dziur w spodniach to niestety sie z Toba nie zgodze, ale kazdy ma swoj gust :)
    http://perfectmrshouse.jarida.eu/paczka-kosmetykow-od-bell

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze powiedziane. Każdy ma swój gust :) A co do dziur w spodniach chodziło mi bardziej o spodnie, gdzie dziur jest więcej niż materiału albo są przesadnie olbrzymie :D

      Usuń
  16. Zdecydowanie wszystko oprócz spodni i tej sukienki. Bardzo akurat to mi się podoba.Reszta rzeczy to masakra. 😂POZDRAWIAM.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do spodnie, chodziło mi bardziej o spodnie, gdzie dziur jest więcej niż materiału albo są przesadnie olbrzymie :D Ale każdy ma swój gust :)

      Usuń
  17. Na widok kilku rzeczy robi mi się na twarzy grymas. Jednak uwazam, że sukienki a'la koszule nocne, spodnie z dziurami są hitem ostatnich miesiecy. Także tzw. obroża, nie taka typowa obroża, jak ty pokazałeś (jest to bowiem nieodłączny element wielu kultur, stylów, np. punk), ale np. chokery. Są fajne i modne. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Julio, każdy ma swój gust :) To, że mi się to nie podoba, nie oznacza, że tobie też musi :D

      Usuń
  18. 10 i 17 nawet nam się podobają :D Nie są tak złe jak np. te wszystkie brzydkie buty XD Jesteśmy na nie i nie pozdrawiamy twórców takich rzeczy :D Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buziaczki :* Czytając te wszystkie komentarze, aż mi się uśmiech na twarzy pojawił :D

      Usuń
  19. Mnie koszula nocna się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Hm... domyślam się że zdjęcia nie są Twojego autorstwa. Tak na przyszłość: powinnaś wrzucić adresy portali, z których te zdjęcia "wypożyczasz" bez wiedzy i zgody autorów zdjęć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zdjęcia nie są mojego autorstwa. Pochodzą z Grafiki Google. Dziękuję za "upomnienie" :) Takie komentarze są bardzo przydatne :) Szkoda, że nie napisałaś nic na temat postu ;)

      Usuń
  21. Z większością się zgodzę, ale niektóre rzeczy uważam, że nie są żenadą. Bardzo ładnie wyglądają według mnie tenisówki na koturnie jak i na szpilce, ale raczej ładniej na koturni. Są bardzo wygodne i idealnie wyglądają na nodze, ale nie każdy taki buty musi lubić. Tak samo dobrze wyglądają z dziurami spodnie, mimo, że już dawno takich nie nosiłam to uważam, że to żadna żenada. Wiadomo nie powinno się mocnych dziur robić ale takie dość delikatne ładnie się prezentują.
    Pozdrawiam. Bluekami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do tenisówek na koturnie. Te na ukrytym koturnie w wersji "wysokiej" mi nie przeszkadzają, aczkolwiek te na szpilce lub na takim odkrytym koturnie są dla mnie okropne :) Natomiast w spodniach z dziurami chodziło mi o takie z ogromnymi dziurami lub takie z dziurami co kilka cm :) Jest w nich najczęściej więcej tych dziur niż materiału :) Pozdrawiam ;)

      Usuń
  22. O gustach się nie dyskutuje.
    Wszystko jest dla ludzi. Jednak najbardziej śmieszą mnie otyłe osoby na siłę wbite w obcisłe ciuchy, która lada chwile mogą pęknąć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jednak są jakieś granice :) Dla mnie jednak najgorsza jest pełna solara, mocny makijaż, który daje kontast i narysowane brwi i mega powiększone usta :)

      Usuń
  23. Buty bez obcasów i lateks chyba najgorsze :P Czasem się zastanawiam, kto normalny może nosić takie rzeczy ;p

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka