GAMISS HAUL #1


Hejka kochani! Dzisiaj przychodzę do Was z haul'em zakupowym. Poczyniłam małe zakupy w sklepie GAMISS, które chciałabym Wam zaprezentować. Może coś wpadnie Wam w oko :)
Muszka i poszetka


Na stronie nie prezentowały się jakoś pięknie, ale gdy przyszły byłam mile zaskoczona. Materiał z jakiego są wykonane to jedwab. Muszka jest zapinana, co według mnie jest na plus. Zakupiłam ją z myślą o moim starszym bracie, który już w sierpniu stanie przed ołtarzem.  Był on sceptycznie nastawiony do białej muszki, ale ostatecznie sam stwierdził, że ta jest wyjątkowo ładna. 

Bomber Jacket


Bomberka jest identyczna jak na zdjęciach. Co do rozmiaru. Ja wzięłam XL, czyli mój standardowy rozmiar dla różnego typu kurtek, narzutek. Trafiłam z nim w 10. Mogłaby być troszkę dłuższa. Ja mam 175 cm i nie zakrywa całych pleców.

Męski zegarek


Z Gamiss wybrałam również męski zegarek na brązowym pasku. Pasek tego zegarka jest dość sztywny i mocny. Jak dla mnie na plus jest to, że w środku znajdowała się już bateria, a mechanizm był zablokowany, by się ona nie wyczerpała. 

Szary szal


Powiem Wam, że ten szal to jest jeden z moich hitów. Ostatnio zakupiłam podobny w Polsce, tylko w kolorze brązowym i twierdzę, że ten jest 100 razy lepszy. Jest milszy i o wiele ładniej leży. Cena w przeliczeniu na złotówki dość podobna, a ten szal to niebo, a ziemia w porównaniu z moim obecnym. Zima od razu będzie przyjemniejsza.

Szara torebka


Co do tej torebki. Sama w sobie jest bardzo ładna, ale przyszła dość zgnieciona. Musiałam wypchać ją gazetami, które jak widać, pomogły. Jest dość pojemna, zmieścił się do niej duży portfel i kilka najpotrzebniejszych rupieci. Nie ma niestety żadnych przegród ani kieszonek w środku, co dla kobiety może być utrudnieniem. Każda z nas przecież musi walczyć z bałaganem w torebce, a przegrody dla nas to zbawienie.

Bluza
KLIK

Bluza jest nawet OK, aczkolwiek rozmiarówka jest zawyżona. L to takie M. Materiał to w 100% Poliester, ale jest znośny. 

T-shirt w paski
KLIK


T-shirt był również strzałem w 10! Jest mięciutki, rozmiar XL to rozmiar XL, prałam go już i nic się z nim nie stało. Jego długość jest idealna, nie musimy się bać, że będzie nam widać plecy, gdy usiądziemy.

Kosmetyczka



Ostatnio miałam zamiar kupić sobie podobną kosmetyczkę. Gdy zobaczyłam ją na stronce, stwierdziłam, że biorę. Zobaczymy czy warto. Kiedy do mnie dotarła, byłam zadowolona z siebie, że ją wybrałam. Jest dość pojemna, a do tego posiada 4 kieszonki oraz ,,lustereczko''. Na pewno przyda się na wyjazdy. 

Zamawialiście kiedyś coś z tej stronki? 

1 komentarz :

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka