Gamiss Haul #3


To dzisiaj już 2. haul. Tak się złożyło, że 2.haul z tego samego sklepu :) Zapraszam!
Okulary przeciwsłoneczne


Te okulary w przeciwieństwie do tych, które pokazywałam Wam ostatnio, są w pełni plastikowe. Nie posiadają tradycyjnych nosków, tylko taki "plastik", który ma za zadanie, pomóc okularom utrzymać się na nosie.

Torebka z geometrycznym wzorem
Torebką jestem troszkę zawiedziona. Ten złoty napis bym jeszcze przebolała, ale tych rozmazanych linii już nie. 

Trójkolorowa bluza męska
KLIK


Bluza jest świetnie wykonana. Jest miła w dotyku i ciepła. Wręcz idealna rzekłabym. Minusem jest to, że ma kilka przebarwień tak jakby od słońca. Rozmiarówka jest standardowa.

Bomber jacket z naszywkami
KLIK


Kurtka jest moim hitem. Wykonana jest z fajnego, płaszczowego, grubszego materiału. Naszywki są dobrze przyklejone, a kieszenie są duże (zmieszczą sporych rozmiarów telefon). Rozmiarówka jest raczej standardowa. Chciałam dłuższą i szerszą bomberkę, więc wzięłam 3XL, ale ze spokojem mogłam wziąć 2XL.

Sportowa bluza
KLIK


Ta bluza pojawiła się już w 1. haulu z tego sklepu, więc nie będę się tu rozpisywać. Odsyłam Was TUTAJ!


Wykonanie tej bluzy jest dość podobne do wykonania bluzy trójkolorowej.  Nie ma żadnych przebarwień. 

Bluza na zamek, z kapturem
KLIK


Bluza tak jak reszta jest bardzo dobrze wykonana. Rozmiarówka jest standardowa.

Co Wy na to, by zrobić wpis : Jak wybierać ubrania na chińskich stronkach, by się nie naciąć? 

2 komentarze :

  1. Najbardziej podoba mi się torebka, piękna jest :D Jak najbardziej jestem za takim postem! Warto przestrzec innych przed bublami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne rzeczy. Mam taką samą torebkę tylko, że w czarnym kolorze :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka