PLAYLISTA - Lipiec 2017

► PLAYLISTA - LIPIEC 2017 

Masters - Kiedy gwiazdy gasną


LOOKS - Jak wolny ptak


BASTA - Razem w stronę słońca


LILI - Ja chcę się bawić


Discoboys & DISCOBEAT - Z Tobą żyć się chce 


FISHER - Jak ja mogłem


FISHER - Za naszą miłość


Bayer Full - Jedno niebo

ERATOX - Taki moment


STEREO - Mądra

Każdy z nas ma jakiś ulubiony gatunek muzyczny, ulubione piosenki, ulubionych wykonawcór. Co Wy na to by tworzyć jedną, wielką playlistę na cały rok? Piosenki o treściach wulgarnych, rasistowskich  itd. nie będą brane pod uwagę!

3 komentarze :

  1. U mnie na pierwszym miejscu jest Alan Walker ( każda jego piosenka jest świetna ) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mój rodzaj muzyki, ale posłuchałam i większość jest fajna :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    https://anggiex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie słucham polskiej muzyki, a jak już to tylko czasem rap.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :))

    https://wiktoria7olczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka