PLAYLISTA NA 365 DNI + COŚ ODE MNIE


Ostatnio słuchając muzyki, wpadłam na świetny pomysł. Każdy z nas ma swój ulubiony gatunek muzyczny, ulubionych wykonawców, ulubione piosenki. Co Wy na to, by wspólnie stworzyć playlistę na 365 dni, czyli na cały rok? Uprzedzam, że utwory o treściach rasistowskich, wulgarnych itd. nie będą brane pod uwagę! Z racji tego, że jest już połowa roku, playlista będzie tworzona także w roku 2018. Propozycje możecie zostawiać w komentarzach! 

12 lipca 2017 
BOYS & TOP GIRLS - Barwy uczuć 


13 lipca 2017
BABY FULL - Niespodziewanie

  

14 lipca 2017
       POWER PLAY - Co tu się dzieje            


15 lipca 2017
SIA - Never give up


16 lipca 2017
KORDIAN - Serce pragnie


17 lipca 2017 
FISHER - Jak ja mogłem


18 lipca 2017
CAMASUTRA - Porwij mnie

Przy okazji tego posta, chciałabym Wam kochani podziękować! Za to, że jesteście ze mną. Za to, że jesteście aktywni! Za to, że jesteście częścią tego bloga! W tym tygodniu przekroczyliśmy 10 tys. wyświetleń, jest nas prawie 150, a komentarzy na blogu jest już ponad 600. 
Tego, by nie było bez WAS! Dziękuję :) 

2 komentarze :

  1. Calkiem nie moje klimaty , ale wazne zeby Tobie sie podobaly i poprawialy CI nastroj. W koncu o to chodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego właśnie chciałabym stworzyć playlistę piosenek dla każdego. Każdy z czytelników może podawać swoje propozycje, które po drobnej selekcji, będą umieszczane tam na górze ;)

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka