ROSEGAL HAUL #1


Ostatnio zrobiłam małe zakupy w sklepie Rosegal. Jesteście ciekawi co wybrałam? Zapraszam do rozwinięcia posta!

Szary zestaw torebek


Tym zestawem jestem zawiedziona. Szczególnie tą małą torebką. Jak dla mnie nadaje się ona tylko do używania jako kosmetyczka. Przyszła strasznie odkształcona. Portfel to kaweł "skóry", a nie portfel.  Reszta wygląda tak jak na zdjęciach. 

Poszewka na poduszkę


Ta poszewka jest cudowna ♥ Co prawda, ma lekkie zagniecenia, ale i tak ją uwielbiam. Wykonana jest z lnu i bawełny.  

Zegarek na różowym pasku


Zegarek jest bardzo ładny. Bateria znajdowała się już w środku, a mechanizm był zablokowany, by się nie rozładowała.  Jedyne, do czego się mogę przyczepić to pasek. Założyłam go raz i już zaczął mi się odklejać w jednym miejscu. 

Zegarek "bransoletka"


Gdy otworzyłam kopertę, od razu można było poczuć dziwny zapach. Pasek tego zegarka po prostu śmierdział.  Wykonany jest on z dziwnej pianki. Zapinany jest na zatrzask. Tak jak poprzedni posiadał już baterię w środku. 

Znacie ten sklep? Zamawialiście coś od nich?

You want some new clothes, why not taking a look over here?
Summer sales ongoing, all from 33% off. Use code RGEN for another 10% off!
Time for a new outfit!
Surprise code: RGEN


1 komentarz :

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka