ZAFUL HAUL #2


To już 4 haul w tym tygodniu. Niedługo zwolnię tempo, ale teraz muszę troszkę podgonić. Przez różne wyjazdy narobiłam sobie troszkę zaległości, ale wychodzę pomału na prostą.
Zapraszam Was, więc do kolejnego haulu :) 
Koc "ogon"


Nie tak dawno na topie były takie koce, więc postanowiłam zamówić i sprawdzić, czy warto. Koc jest świetny. Nie wiedziałam jaki rozmiar wziąć (S, M czy L), więc największy. Mam 175cm wzrostu i koc jest idealny. Jest mięciutki, kolor jest prześliczny (nie jest tak blady, jak na zdjęciu), a do tego trafiłam z rozmiarem - żyć nie umierać!

Okulary przeciwsłoneczne


Przyznam się Wam, że nigdy nie nosiłam okularów  tzw. cat eye. Te są moimi pierwszymi. Nie żałuję, że je zamówiłam, mam je na kilku zdjęciach na Instagramie. Mnie się podobają bardzo.
 A Wy, co sądzicie o nich?

Zestaw chokerów


Sama nie lubię chokerów, ale postanowiłam, że spróbuję. Wybrałam zestaw 8 chokerów. Zamówiłam ten zestaw z myślą taką, że podzielę się chokerami z przyjaciółkami. Są one dobrze wykonane. Bałam się jedynie o to, że ich obwód będzie za mały, byśmy mogły je zapiąć i swobodnie się czuć, ale jest OK.

Pędzle do makijażu


Ostatnią rzeczą, którą sobie wybrałam, są pędzle. Zakochałam się w nich ❤  Jeszcze ich nie używałam, ale włosie jest bardzo mięciutkie, rączka też wygląda porządnie.  Mam nadzieję, że się sprawdzą. 


2 komentarze:

  1. Pędzle bardzo fajnie się prezentują, a kocyk może być idealny na chłodniejsze letnie wieczory :)

    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Amelia Wolińska , Blogger