ZAFUL HAUL #3


Dziś przychodzę do Was z haulem zakupowy, z Zaful. Jesteście ciekawi co wybrałam? Zapraszam!

Złoty naszyjnik z turkusowymi łezkami


Naszyjnik jest dość solidny. Jest bardzo dobrze wykonany. Ładnie prezentuje się na szyi. 

Biały blazer

Blazer jest świetny. Nie gniecie się jakoś bardzo. Materiał, z którego jest wykonany to poliester, ale jest naprawdę OK. Ja wybrałam XL (mój standardowy rozmiar) i to był strzał w 10!
Blazer leży idealnie. Co do koloru. Ta biel nie jest, aż tak wyrazista, jest to bardziej kolor ecru. Myślę, że do pracy, szkoły albo na większe wyjścia się nada. 

Szary, męski T-shirt z reniferem


T-shirt jest naprawdę spoko. Jeśli szukacie czegoś dla swojego mężczyzny, brata czy taty to ten t-shirt mogę Wam polecić. Gdy przyszedł, miał nieprzyjemny zapach, ale wystarczyło, że troszkę powisiał na dworze. Ja wybrałam rozmiar L i jest to bardziej męska XL. 

Ja z zakupów jestem jak najbardziej zadowolona!
Na pewno to nie będą moje ostatnie rzeczy z Zaful :)

1 komentarz :

  1. Bluzka bardzo mi się podoba, z chęcią zamówię taką dla brata :D Naszyjnik za duży, jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka