TAG: muzyczny




1. Jaki styl najbardziej lubisz?

Nie mam jakiegoś ulubionego stylu, ale najczęściej słucham Disco Polo, wychowałam się na tej muzyce, zaliczyłam kilkanaście koncertów i nie żałuję tego :) Uwielbiam też stare, zarówno polskie, jak i zagraniczne przeboje :)





2. Ulubiona piosenkarka?,
3. Ulubiony piosenkarz? i
4.Ulubiony zespół?

Nie mam ulubionych wokalistów, ale bardzo cenię sobie osoby, które mają jakąś więź ze swoimi fanami i nie śpiewają tak, jakby to był przymus, tylko z pasji.

5. Jakiej muzyki nie znosisz?

Może inaczej... Lubię muzykę, która niesie ze sobą jakieś przesłanie. Nie mam jakiejś hierarchii.

6. Lubisz śpiewać? Umiesz?


Kocham śpiewać, to moja największa pasja Śpiewam, gdy tylko mogę. A czy umiem? Nie mi to oceniać.

7. Jakiej stacji muzycznej w radio słuchasz najczęściej?

Najczęściej jest to VOX FM, ponieważ utwory tam puszczane są różnorodne. Znajdę tam wszystko co tylko chcę.  

8. Ulubione piosenki?


Może nie są to moje ulubione utwory, ale ostatnio u mnie gościły te piosenki:

Mateusz Ziółko - W płomieniach:



Kamil Bednarek feat Matheo - Talizman:



Ewa Farna - Wszystko albo nic:


Jak jest u Was z muzyką?

33 komentarze:

  1. Muzyka to nieodłączny element mojego życia. Wprawdzie nie mam głosu słowika, ale lubię sobie podśpiewywać przy sprzątaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śpiewać każdy może, trochę lepiej, trochę gorzej :)

      Usuń
    2. Śpiewać każdy może, trochę lepiej, trochę gorzej :)

      Usuń
  2. swietny post milo sie czytalo ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem Ci. Zaskoczyłaś mnie kompletnie z tym Pawłem gołeckim. Tak Tak pomyliłem z golcem. Podobne imiona. Ale ta piosenka i pozostałe są zajebiste.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz :) Ludzie uczą się całe życie :D

      Usuń
  4. Fajny pomysł na post! Sama myśle nad zrobieniem takiego tagu ale na inny temat 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie tag to zawsze świetny pomysł na leniwy dzień, kiedy trzeba dodać post, ale nie chce nam się nic :)

      Usuń
  5. Zaskoczyłaś mnie tym, że lubisz disco polo a nie znosisz rocka :-O Nie znam żadnego z Twoich ulubionych wykonawców oprócz Ewy Farny choć mylę ją z Dodą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma swój gust :) Ja wychowałam się na disco polo i zostało od dzieciństwa, aż do teraz i zostanie raczej na długo :)

      Usuń
  6. Wiele TAGów widziałam, ale muzycznego jeszcze nie :) fajnie! Może sama zrobię... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz :) Cieszę się że mogłaś zobaczyć coś nowego :D Pozdr.

      Usuń
  7. Ostatnio nałogowo słucham tej piosenki Bednarka! :D


    Widzę, że dopiero zaczynasz :D Powodzenia i wytrwałości <3 Zapraszam do siebie! Obserwuję ;)
    LeonZabookowiec.blogpsot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Ja uwielbiam tą piosenkę :) Telefon się grzeje, ale cóż... Zaobserwowałam :D Ciekawy blog :D

      Usuń
  8. Bardzo lubię tego typu posty, można się więcej dowiedzieć o ulubionej blogerce :)
    Buziaki Kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również uwielbiam takie posty :) Dlatego też taki napisałam :D

      Pozdrawiam, A.

      Usuń
  9. Osobiście nie przepadam za polskimi wykonawcami. słucham czasem jak mi piosenka w ucho wpadnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma swój gust :) Ja jestem takim ,,mieszańcem'' haha :D

      Pozdrawiam, A.

      Usuń
  10. Kocham Shawna :) A Gołeckiego niemalże znam. Zapraszam do mnie http://iloveunicorn.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham muzykę i nie wyobrażam sobie bez niej życia!
    Głównie słucham zagranicznych wykonawców, ale jest kilku polskich piosenkarzy, których uwielbiam :)

    Mój blog - KLIK
    Mój kanał - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam na odwrót, bardziej wolę polskich wykonawców, lecz jest kilku zagranicznych, których uwielbiam :D


      Pozdrawiam, A.

      Usuń
  12. Na szczęście istnieje też bardziej sensowny rap, kulturalny, głęboki :)
    Myślę, że warto dać szansę rockowi - nie jest on jednorodny i na pewno znasz zespoły, które łączą go w swojej twórczości :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś poeksperymentuję, narazie zostanę przy tym co kocham i bez czego sobie nie wyobrażam życia, czyli naszej polskiej rodzimej muzyce: Disco Polo :D

      Pozdrawiam, A.

      Usuń
  13. Dzięki takim postom można się wiele dowiedzieć o autorze :)
    Super pytania i jeszcze lepsze odpowiedzi !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Właśnie o to mi chodziło, aby czytelnicy mogli bardziej poznać autora, czyli MNIE :)

      Pozdrawiam, A.

      Usuń
  14. U mnie panuje pop, alternatywa i rock :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Osobiście nie przepadam za polską muzyką, ale muszę przyznać że nie wyobrażam sobie żadnej imprezy bez disco polo!

    Zapraszam do siebie ;)
    https://dagmara-delost.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ktoś wyobraża sobie np. wesele bez disco polo? No cóż, chyba istnieje tylko 1% takich osób :D

      Pozdrawiam, A.

      Usuń

Copyright © 2016 Amelia Wolińska , Blogger