WYNIKI KONKURSU




W dniach 19.05.2017r. - 25.05.2017r.  trwał konkurs.
Do wygrania były trzy kupony rabatowe. Każdy o wartości - 40% na zakup perfum marki Glantier w sklepie on-line www.glantier.com do wykorzystania, do 30.05.2017r. 

Co trzeba było zrobić?
♥ Zaobserwować bloga,
♥ odpowiedzieć w nim na pytanie "Z jakim zapachem kojarzy Ci się wiosna?" pod postem konkursowym

Zwycięzcami są:
♥ Julka Skorupka (julia-skorupka.blogspot.com).

Konkurs nie cieszył się dużą popularnością, więc mam nadzieję, że następnym razem będzie lepiej. Zwycięzcom gratuluję. Skontaktuję się z Wami na PRIV.

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Zapraszam do udziału w najbliższym konkursie :)

      Usuń
  2. Gratuluję wszystkim wygranym 😃
    Zapraszam do mnie: http://swiatwedlugidoli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, przeoczyłam :( ostatnio miałam tyle na głowie, że prawie mnie nie było w blogosferze :(

    Gratuluję dziewczynom i czekam na kolejny konkurs! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejny konkurs już planowany :D Zapraszam do udziału ;)

      Usuń

Copyright © 2016 Amelia Wolińska , Blogger