50 FAKTÓW O MNIE


Hejka kochani! Dziś troszkę o mnie :) Przygotowałam dla Was, aż 50 faktów. Wybrałam fakty, które są według mnie bardzo ciekawe. Zapraszam!
1. Jestem strasznie kochliwa ❤

2. Jestem okropną marzycielką.


3. Słucham Disco Polo i mówię o tym otwarcie. 


4. Bardzo łatwo idzie mi nauka rzeczy na pamięć.

5. Nie lubię być z kimś pokłócona, dlatego zazwyczaj przepraszam pierwsza.

6. Irytuje mnie, gdy ktoś wyświetli wiadomość, ale nie odpisze.

7. Nie lubię, gdy ktoś celowo robi błędy.

8. Nie cierpię, gdy ja napiszę coś dłuższego, a ktoś odpisuje tylko: xd, aha, ok, fajnie itd. 

9. Nie mam drugiego imienia, a swojego pierwszego za bardzo nie lubię. Mam na imię Amelia.

10. Moja mama była zmuszona do nadania mi tego imienia przez moją starszą siostrę, bo ta powiedziała, że nie będzie mnie bawić, jeśli nie będę mieć właśnie tego imienia. A to wszystko przez "Na dobre i na złe" :) 

11. Nie cierpię chamstwa.

12. Podczas mszy przygotowującej do Pierwszej Komunii Świętej, walnęłam chłopaka z łokcia w brzuch, bo chciał się wepchać. Taka byłam brutalna jako 8-latka.


13. Nie lubię robić sobie zdjęć, bo zawsze na nich dziwnie wyglądam.

14. Nie lubię odkładać niczego na później.

15. Jem mięso, ale nie tknę go np. w bigosie, zupie. Nawet jeśli poczuję je w buzi to albo wypluwam, albo od razu połykam, nawet go nie rozgryzam.

16. Gdy jadę w jakąś podróż, muszę mieć przy sobie gumy do żucia.

17. Uwielbiam czytać różne straszne historie, a potem się boję.

18. Kiedyś chodziłam na parafialną scholkę.

19. Nie lubię rodzynek. Jeśli znajdują się w czymś, wydłubuję je. 

20. Nie lubię zimy.

21. Często podejmuję pochopne decyzje.

22. Kiedyś uwielbiałam malować i składać origami i nawet mi to wychodziło. Teraz sobie tego nie wyobrażam.

23.  Często miewam słomiany zapał. Zaczynam dużo rzeczy i ich nie kończę. Kiedyś chciałam samemu stworzyć Cotton Balls. Zaczęłam i nieskończyłam. Kupiłam gotowe. 

24. Mimo że mam 15 lat czuję się starsza.

25. Uwielbiam jeść pomidory ze śmietaną i cebulą. Najpierw zjadam pomidory. Potem za pomocą chleba śmietanę, ale tak by, jak najmniej cebuli trafiło do mojej buzi.

26. Od podstawówki jestem bardzo dobrą uczennicą.

27. Na sprawdziany i kartkówki uczę się dopiero w szkole. W taki sposób uczę się także różnych rzeczy na pamięć.

28. Kiedyś w podstawówce, gdy wracaliśmy do domu, mama jednej z koleżanek powiedziała coś w stylu: "Dlaczego Amelia dostała tyle nagród, a moja Zosia (imię zmienione) nie?". Odpowiedziałam jej na to: "To niech się Zosia zacznie uczyć!". Mistrz ciętej riposty!

29. Uwielbiam dzieci, a one mnie. W podstawówce byłam otoczona kilkulatkami.

30. Sama z niemowlakiem zostałam już, gdy miałam 10 lat.


31. Często robię kilka rzeczy naraz. Nawet teraz słucham muzyki, piszę posta, przeglądam Facebooka i jednym okiem oglądam telewizję.

32. Pracę domową odrabiam w kilka minut, od razu po powrocie do domu. 

33. Jestem perfekcjonistką, ale także bałaganiarą. Ot taki paradoks. Ubrania na pufie mogą się piętrzyć, ale komoda musi stać równolegle do ściany, telewizor na środku, a skarbonka musi być leżeć pod odpowiednim kątem.

34. Nie cierpię owadów. 

35. Często robię zakupy w lumpeksach.

36. Gdy jestem z kimś umówiona, zawsze jestem wcześniej.

37. Bardziej wolę towarzystwo osób starszych ode mnie niż rówieśników.

38. Nie cierpię ciszy. 

39. Uwielbiam występować publicznie.

40. Gdy jestem sama w domu, uwielbiam śpiewać i tańczyć, na fulla. 

41. Kiedyś kolekcjonowałam autografy.

42. Wydawanie dużych sum pieniędzy, na coś, co mogę kupić taniej, mnie boli. Często wolę kupić coś nie markowego, a ładnego i TAŃSZEGO.

43. Mam uszczerbek między jedynkami tzw. diastemę.

44.  Słuchając piosenki Disco Polo, zazwyczaj potrafię podać tytuł i wykonawcę. Często znam też tekst już po jednym wysłuchaniu. 

45. Radio Vox Fm to moje ulubione radio.

46. Nie lubię rozmów telefonicznych, zdecydowanie wolę z kimś pisać lub się spotkać .

47. Od pewnego czasu unikam chodzenia na pogrzeby.

48. Lubię oscypki i kwas chlebowy.

49. Kocham góry i chciałabym w nich zamieszkać.





50. Nie lubię za bardzo mojej wsi i jej mieszkańców. 

Mam nadzieję, że dzięki tym 50 faktom troszkę bardziej mnie poznaliście! 
Koniecznie napiszcie w komentarzach czy chcielibyście dalszą część!


8 komentarzy:

  1. Lubię takie posty. Można dużo dowiedzieć się o blogerze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam piętnaście lat i czuję się starsza. Chociaż nikt we mnie nie widzi nawet piętnastolatki, sądzą, że mam mniej ;P Czekam na kolejną część!

    Mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe fakty. (gratuluje napisania ich aż 50 ja miałem problem z 10) Ja natomiast lubię cisze połączoną z dźwiękami muzyki.

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo się wyklucza, więc to bedzie jakieś 33 fakty.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fany post lubię takie czytać, można się dużo dowiedzieć o autorze bloga :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. A juz nie zbierasz autografow? tez nie lubie rozmow tel wole pisac ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też lubię czasem posłuchać disco polo :D
    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Co prawda nie lubię disco polo, ale przy tak dużym hejcie szanuję, ze się do tego przyznajesz ;) Gumy to też nieodłączna rzecz mnie!
    Pozdrawiam, paniKa
    mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Amelia Wolińska , Blogger