Co sądzę o...


Postanowiłam, że na blogu od czasu do czasu będę pojawiać się moje przemyślenia, na przeróżne tematy. Propozycje możecie pozostawiać w komentarzach! Uprzedzam, że to jest wyłącznie moja opinia, Wy możecie mieć inne zdanie. 

Ostatnio, dużo rozmyślałam nad związkami z dużą różnicą wieku, więc chciałabym wyrazić moje zdanie na ten temat, właśnie w pierwszym poście tego typu. Zapraszam!
Według mnie związki z dużą różnicą wieku wcale nie są złe. Jest jedno ale... Jeśli dwoje ludzi się kocha, jest między nimi coś, coś, co ich łączy, to ja takie związki popieram. Trzymam za takie pary kciuki! Co tam, że ich dzieli ich, chociażby 5, 15, 20 czy 30 lat. Wiek to tylko liczba, każdy ma tyle lat, na ile się czuje. Prawdziwa miłość przezwycięży wszystko. 


Arek Kopaczewski śpiewa: 

,,Nie ma gór nie do przejścia. 
Każdy z nas pragnie szczęścia. 
To prawda stara.
Jak ten świat 
A kto ma być dla siebie  
Przetrwa najgorszy czas''. 


Wszyscy wiemy, że istnieją też związki oparte na zdobywaniu korzyści albo jak ktoś inny woli sponsoringu. Chodzi o to, że niektóre kobiety lub mężczyźni wybierają sobie za partnerów osoby dużo starsze od nich samych. Często są to osoby, które mają duże majątki albo są kimś. Przez to chcą coś osiągnąć. 

Osoby oglądające serial "Na wspólnej" mogą obserwować taką sytuację w telewizji. Otóż Roma (Julia Kamińska) uwiodła i owinęła wokół palca dyrektora generalnego agencji - Macieja (Rafał Sisicki). Chce w ten sposób uprzykrzyć życie Kindze (Ilona Wrońska). Ma być to zemsta za kampanię, którą Kinga wykorzystała jako swoją. Roma w tenże sposób stanie się też kimś w firmie.

Takie coś nie powinno w ogóle istnieć. Według mnie miłość to jest coś pięknego i nazywanie takich związków miłością to przesada.  

Istnieje też wiele stereotypów. 
Wiele osób, gdy widzi młodą dziewczynę ze starszym mężczyzną, od razu twierdzi, że to na pewno jej sponsor, że ona leci tylko na kasę. Natomiast dziwi mnie to, że gdy jest na odwrót (starsza kobieta, młody mężczyzna), to ludzie traktują to jako coś normalnego. Ja spotkałam się z tym często, przeglądając jakieś fora lub czytając komentarze ludzi pod niektórymi postami. Nikt nie pomyśli nawet, że to jest może jej ojciec, wujek albo ktokolwiek z rodziny, a nawet niech będzie jakiś przyjaciel rodziny lub znajomy tejże dziewczyny. 

Ludzie piszą, że:
- Młoda dziewczyna ma w głowie tylko głupoty, a starszy facet jest już raczej ustatkowany. - Nie każdej dziewczynie w głowie tańce, hulanki, swawole. Ja mam 15 lat i raczej myślę o poważniejszych rzeczach. Może tego nie da się po mnie poznać tak na pierwszy rzut oka, ale tak jest. Uwierzcie mi na słowo.

- Co on będzie z Ciebie miał? - A co on będzie miał, jeśli weźmie sobie starszą kobietę? Według mnie młoda dziewczyna ma sporo do zaoferowania.

Za 20 lat Ty będziesz mieć 40, a on 60. Ty będziesz kobietą w kwiecie wieku, a on??? - Czemu większość uważa, że jeśli ktoś ma te 60 lat, to jest już stary i niedołężny?! 

- Tyle lat różnicy? On mógłby być Twoim ojcem! - Mógłby, ale nie jest! Czasami chciałabym odpisać tak osobom, które komentują tak, posty o osobach właśnie w związkach z dużą różnicą wieku.


To tylko kilka przykładów. Wszystko zależy od charakteru. Wiek nie ma tu nic do gadania. Gdyby było tak jak niektórzy twierdzą, to w tym momencie powinnam oglądać jakiś głupawy serial , grać w jakieś ubieranki albo rozmawiać z koleżanką przez telefon, o tym co kupiła na wyprzedażach albo jaki cudowny jest ten Tomek z 3b.

Rozpisałam się. Już kończę. Mam dla Was kilka 
przykładów polskich par, których związek charakteryzuje duża różnica wieku:

Kuba Wojewódzki i Renata Kaczoruk - 23 lata



Włodzimierz Matuszak i Karolina Nolbrzak - 34 lata



Agata i Piotr Rubikowie - 18 lat



Agnieszka Suchora i Krzysztof Kowalewski - 31 lata



Edyta i Cezary Pazurowie - 26 lat



To tylko kilka przykładów, ale takich par jest o wiele więcej. Mają się one dobrze i nic nie wskazuje na to, że w najbliższym czasie się rozstaną :)

Tak jak napisałam powyżej to tylko MOJA OPINIA, Wy możecie mieć inne zdanie!



8 komentarzy:

  1. Ciekawy post! Często właśnie spotykam w internecie pary, z ogromną różnicą wieku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem metryka nie powinna decydować o szczęściu ludzi. Czasem nawet sama myślę o tym, że mój facet powinien być o wiele starszy ode mnie, to może wtedy byłby bardziej dojrzały ;) No, ale... najważniejsze, żeby ludzie się ze sobą dogadywali, a jeśli chodzi o samą estetykę, to widywałam w swoim życiu ludzi młodych, którzy wyglądają staro i ludzi sędziwych, którzy dobrze się zakonserwowali i wyglądają niezwykle młodo. Wszystko jest kwestią indywidualną :)
    Zapraszam do siebie: KLIK! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Również uważam, ze wiek to tylko liczba, choć myślę, że wszystko powinno mieć swoje granice. Oczywiście, nich każdy żyje jak chce, nic do tego nie mam, ale tak dajmy na to 30letnia różnica wieku, jest raczej dziwna i może przysporzyć trudności, bo ludzie to cebule i buraki. Mnie osobiście bardziej denerwuje stereotyp, że to chłopak zawsze powinien być starszy od dziewczyny, albo przynajmniej w tym samym wieku... ugh... skrajnie irytujące, gdy ludzie się w to wtrącają i na sile próbują przekładać swoje zdanie. Myślę, że o tym też warto powiedzieć^^

    Podsumowując na koniec końców, zgadzam się z tym, co napisałaś, jak wspomniałam; wiek to tylko liczba. A sam tekst jest bardzo dobry :)
    Pozdrawiam serdecznie!
    Niedoskonała

    artystycznie-specyficznie.blogspot.com
    book-oaza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Hejka,
    Może blog troche innej tematyki niż twój ale prosiłbym aby możnabyło by zajrzeć zobaczyć co tam się będzie działo? Dopiero zaczynam swoją przygodę z blogowaniem więc proszę o ocene. Link: http://www.mateuszkozak.eu

    OdpowiedzUsuń
  5. 5-10 lat to jeszcze nie taka duża różnica. Ja nie ma nic do nawet większej różnicy, pod warunkiem, że ludzie ze sobą są z uczucia, jakie ich łączy, a nie dla kasy czy lansu młodą dupą.

    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miłość a związek często nie idą z sobą w parze.. niestety :(
    s-busz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. zgadzam się, nie zawsze oznacza to, że jeśli jest młoda dziewczyna starszy facet to już sponsor; ) Nie oszukujmy się, bo też są takie pary, ale myślę, że to można od razu zauważyć po dziewczynie - ten typ łatwo rozpoznać ;)
    Obserwuję i zapraszam do siebie : https://kobiecomania.blogspot.com/2017/07/grzeczna-biaa-bluzeczka-oraz-krotka.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem za - że nic nikomu do cudzego domu :P Gwiazdki nie sa jednak najlepszym przykładem bo większość -to ich któreśtam z rzędu żony :P Czyli takie tylko wymienione na nowszy model ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Amelia Wolińska , Blogger