Gamiss Haul #2


Tym razem przychodzę do Was z haulem zakupowym z Gamiss :) Na blogu pojawią się jeszcze ok. 4 takie haule i to koniec jak na razie! Mam nadzieję, że przetrwacie to!

Puchowa kurtka
Gdy ja zamawiałam tą kurtkę, kosztowała ona $6, więc była to dość duża przecena. $6 za kurtkę? Pewnie jakiś szajs - Tak myślałam. Dobra. Spróbujmy!  Wybrałam, więc rozmiar 2XL i kliknęłam Add to bag. Kurtka mile mnie zaskoczyła. Jest świetnie wykonana. Nic nigdzie nie odstaje, suwak działa. Jedynie mogę przyczepić się do rozmiaru - 2XL to bardziej takie XL.

Atomizer do perfum


Miałam kilka dolarów jeszcze, więc dobrałam sobie właśnie taki atomizer. Są wakacje, każda kobieta lubi mieć swoje ulubione perfumy przy sobie, ale przecież nie będziemy zabierać na wyjazd dużych flakoników. Taki gadżet jest bardzo przydatny. Atomizer jest bardzo dobrze wykonany, mogę go Wam polecić.

Damski płaszczyk 


Na tym płaszczyku bardzo się zawiodłam. Nie wygląda tak jak na zdjęciach. Z tyłu, na plecach u góry posiadał (już nie posiada) guzik, który wisiał i bardzo łatwo odpadł. Materiał jest okropny. Rozmiarówka też jest dziwna. Wzięłam rozmiar 3XL, a na osobę noszącą XL w ramionach jest już ciasnawy. Nie ma żadnych kieszeni. Kołnierz nie chce się układać.  
Nie polecam! 

Poszewka Game Over


Z poszewki jestem bardzo zadowolona. Zarówno ta poszewka, jak i inne zamówione z Gamiss i Rosegal są bardzo dobrze wykonane. Materiał przypomina len. Jeśli jesteście maniakami poszewek i poduszek to polecam Wam te z chińskich stronek!

Zestaw torebek

Tutaj jest sytuacja podobna do zestawu torebek z Rosegal prezentowanym TUTAJ. Nie ma co się za bardzo rozpisywać. Nie jest tragicznie, ale nie jest też najlepiej.

T-shirt "Psi Patrol"


Nie każda rzecz prezentowana jest zamówiona dla mnie. Zadbałam o rodzeństwo, zarówno młodsze, jak i starsze, rodziców, siebie, stwierdziłam, że zadbam także o najmłodszych w mojej rodzinie. Przeglądając zakładkę Kids, natrafiłam na koszulkę z "Psiego Patrolu". Nie mogłam przejść obok niej obojętnie. Musiałam zamówić ją małemu wielbicielowi tejże bajki. Zamówiłam rozmiar 120, ponieważ wszystkie mniejsze są wykupione i jest tylko ociupinkę za duża. Materiał jest milutki, więc nie będzie drażnił malucha. 

Torba plażowa

Torba jest śliczna. Nie różni się za bardzo od tej na zdjęciach. Jedyną różnicą są te sznurki, ponieważ w rzeczywistości nie są, aż tak mocno skręcone. Wielkim plusem jest to, że torba posiada suwak. Nie ma nic gorszego niż brak suwaka w torebce.  

Wisiorek "nieskończoność" 


Wisiorek jest całkiem OK. Jak dotąd nic nie odpadło, nie urwało się :) Jeśli ktoś szuka czegoś delikatnego, to niech zerknie właśnie na stronkę Gamiss.

Bluza w paski, z kapturem

Bluza jest świetnie wykonana. Materiał jest milutki i dość przewiewny, więc jest na pewno to bluza, którą można nosić też w cieplejsze dni. Rozmiarówka jest standardowa - XL to XL :) 

"Kryształowy słoiczek"


Ostatnim przedmiotem, który chce Wam zaprezentować, jest "słoiczek" w którym możemy trzymać różne drobne rzeczy. Możemy w nim trzymać np. drobne wisiorki lub kolczyki. Wykonany jest solidnie, nic się z nim w transporcie nie stało, mimo że nie był zapakowany w pudełko. 

To tyle na dzisiaj... Żartowałam :) Niebawem kolejny post!

 Co sądzicie o prezentowanych przedmiotach? 

1 komentarz:

Copyright © 2016 Amelia Wolińska , Blogger