Płukanki od Delia Cosmetics



Witajcie! Pochwalę się dzisiaj moją przesyłką, od marki Delia Cosmetics. W uroczym, ozdobnym, czarnym woreczku dostałam trzy płukanki do włosów w kolorach: fioletowym, srebrnym i różowym. W różowym, małym woreczku znajdowały się trzy gumeczki do włosów (coś w stylu gumek invisibobble) . Czy warto zakupić płukanki od Delii? Zapraszam do rozwinięcia posta! 




Płukanki do włosów - fioletowa i srebrna to doskonały sposób na głęboki odcień włosów blond, siwych lub rozjaśnianych. Eliminują niechciany żółty odcień, pozostawiają piękny połysk i delikatne rozświetlenie.

Płukanka do włosów różowa to doskonały sposób na różowy odcień włosów blond i ochronę koloru rudych włosów.
Pogłębia odcień włosów rudych, nadaje włosom blond, modny, różowy odcień, pozostawia delikatne rozświetlenie.

Płukanki kosztują jedyne 8 zł, a znajdziecie je TUTAJ



Firmie bardzo dziękuję za przesyłkę, ale niestety nie jestem blondynką, więc zestaw powędruje do mojej mamy, a gumki sobie zostawię :) Gdy moja mama je przetestuje, napewno dodam nowy post i napiszę Wam o efektach!

A Wy? Koloryzujecie swoje włosy? W jaki sposób?

3 komentarze:

  1. też mam te płukanki i żałuje, że nie moge sobie przefarbować, bo chciałam na różowo. oddałam znajomej i na blond włosach kiepsko wyszło hm.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam srebrną i spisuje się znakomicie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na post, bo jestem ciekawa efektów. :)
    MÓJ BLOG - KLIK!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Amelia Wolińska , Blogger