ZAFUL HAUL #1


Wczoraj był haul z Gamiss i Rosegal, a dziś będzie haul z Zaful . Tam również zrobiłam "małe" zakupy :) Zapraszam!
Różowa torebka


Torebka jest świetnie wykonana. Każdy element był zabezpieczony taśmą i folią. Jest naprawdę pojemna, w środku posiada dwie przegródki i jedną kieszonkę zapinaną na suwak. 

Bluzka z naszywkami


Bluzka jest OK. Wzięłam rozmiar 2XL (zazwyczaj noszę L/XL) i jest w sam raz. Gumka nie uciska. Materiał nie prześwituje jakoś bardzo. Przyszła strasznie pognieciona, ale łatwo dała się wyprasować. Idealna na ciepłe, letnie dni.

Wisiorek i kolczyki w kolorze złota
KLIK


Robiąc zdjęcie, urwało mi się kilka kółeczek, ale sytuacja została opanowana. Bardzo łatwo dało się przyczepić z powrotem. Zarówno wisiorek, jak i kolczyki ładnie się prezentują. 
Nie mam się tu za bardzo, do czego przyczepić.

Zegarek vintage


Zegarek jest świetnie wykonany. Bardzo ładnie prezentuje się na ręce. Bateria, tak jak w zegarkach, które pokazywałam w poprzednich postach była już w środku. Mechanizm był zablokowany. 

Kaszkietówka z naszywkami


Co tu dużo mówić? Kaszkietówka jest dobrze wykonana. Ma opcję regulacji. Naszywki są dobrze przyklejone. Nic nigdzie nie odstaje. Kolejne zakupy, które mogę uznać za udane :) 

 Przy okazji tego produktu, jestem ciekawa, jak się u Was mówi na czapki tego typu. 
U mnie kaszkietówki, a u Was?




3 komentarze:

Copyright © 2016 Amelia Wolińska , Blogger